Accés al Registre electrònic comú .
A través del anterior enlace, podràs accedir al Registre Electrònic Comú per a la presentació de qualssevol sol·licituds, escrits i comunicacions dirigits a l'Administració General de l'Estat. Pot informar-se sobre qui pot presentar sol·licituds en aquest registre o qualsevol dubte relacionat amb ell a la pàgina de Preguntes freqüents .
Per realitzar el registre has de disposar de DNI electrònic o certificat electrònic en vigor .
Per poder utilitzar aquest servei és necessari que l'ordinador disposi dels següents requeriments tècnics suportats:
D'acord amb Llei Orgànica 15/1999, de 14 de desembre , s'informa que les dades de caràcter personal que es facilitin mitjançant el següent formulari quedaran incorporats en el fitxer de caràcter personal del Registre Electrònic Comú, amb la finalitat de gestionar les sol·licituds, escrits i comunicacions de propòsit general realitzades a l'Administració General de l'Estat. L'òrgan al que ha de dirigir-se per a l'exercici dels drets d'accés, rectificació i cancel·lació d'acord amb els termes descrits en la legislació vigent és la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, c/ María de Molina, 50 - 28006 Madrid.