Xestión tecnolóxica da Sede:
Será competencia da Subsecretaría do Departamento, que a exercerá a través da División de Tecnoloxías da Información.
Xestión, contidos e servizos postos a disposición dos cidadáns:
Será competencia dos titulares dos centros directivos do Departamento e, no seu caso, dos Organismos que se incorporen á sede. A responsabilidade corresponderase coas competencias que cada un dos titulares teña atribuídas pola lexislación vixente.
Xestión dos contidos comúns e a coordinación cos centros directivos do departamento:
Será competencia da Subsecretaria do Departamento.
Lei 39/2015
, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, e Lei 40/2015
, de 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público.
Orde SSI/321/2014
, do 26 de febreiro, pola que se aproba a política de seguridade da información no ámbito da administración electrónica do Ministerio de Sanidade, Servizos Sociais e Igualdade.
Real Decreto 4/2010
, do 8 de xaneiro, polo que se regula o Esquema Nacional de Interoperabilidade no ámbito da Administración Electrónica.
Real Decreto 311/2022
, do 8 de xaneiro, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica.
Orde PCM/1382/2021
, do 9 de decembro, pola que se regula o Rexistro Electrónico Xeral no ámbito da Administración Xeral do Estado.
Real Decreto 203/2021
, do 30 de marzo, polo que se aproba o Regulamento de actuación e funcionamento do sector público por medios electrónicos.
Real Decreto 1112/2018
, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público.
Real Decreto 1494/2007
, do 12 de novembro, polo que se aproba o Regulamento sobre as condicións básicas para o acceso das persoas con discapacidade ás tecnoloxías, produtos e servizos relacionados coa sociedade da información e medios de comunicación social.
Ley 56/2007
, do 28 de decembro, de medidas de impulso da sociedade da información.
Lei 6/2020
,do 11 de novembro, reguladora de determinados aspectos dos servizos electrónicos de confianza.
Real Decreto 209/2003
, de 21 febreiro que regula os rexistros e as notificacións telemáticas, así como a utilización de medios telemáticos para a substitución da achega de certificados polos cidadáns.
Uso do Selo electrónico e do CSV no Rexistro Electrónico
O Selo Electrónico e o CSV empréganse para a sinatura das notificacións de recibo das entradas no Rexistro Electrónico do Ministerio de Sanidade, Consumo e Benestar Social, dando constancia da súa recepción.
Uso do Selo electrónico e do CSV no Sistema de Notificacións Electrónicas por Comparecencia en Sede
Emprégase o Selo electrónico para a sinatura do recibo de notificación que se pon a disposición do cidadán a través do Sistema de Notificacións Electrónicas por Comparecencia en Sede.
Uso do Selo electrónico e do CSV no Informe de sinatura
Emprégase o Selo electrónico para a sinatura do informe de sinatura dos documentos asinado no portasinaturas corporativo.
Uso do Selo electrónico en Expedientes electrónicos
Emprégase o Selo electrónico para a sinatura do índice dos expedientes electrónicos xerados.
Procedementos administrativos en cuxo ámbito se utiliza o Selo electrónico do Ministerio para outros usos